اخبار

پیشگامان، مجری اتصال بندرعباس به شبکه ملی فیبر نوری

پیشگامان با اجرای طرح فیبر نوری در بندرعباس، زمینه لازم برای ارتقای سرعت و پایداری اینترنت در بخش خانگی و کسب‌وکارها را فراهم خواهد کرد.

تفاهم‌نامه اجرای پروژه فیبر نوری در شهر بندرعباس، طی مراسمی با حضور احمد قویدل فرد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان، مهدی دوستی، استاندار، محمد مرودی، فرماندار بندرعباس، مهدی نوبانی، شهردار، علی اصغر ترحم، مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جنوب شرق و مسعود بمانی پور، مدیرعامل پیشگامان توسعه ارتباطات منعقد شد.

مهندس بمانی پور ضمن قدردانی از تلاش‌های مقامات استانی، از آمادگی کامل پیشگامان توسعه ارتباطات برای همکاری در چارچوب تفاهم‌نامه طرح ملی فیبر نوری در بندرعباس خبر داد.

استاندار هرمزگان نیز در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه بر اهمیت توسعه زیرساخت‌ها، به عنوان یکی از پایه‌های اصلی پیشرفت در منطقه تاکید کرد.

به‌گفته ایشان، با تکمیل طرح فیبر نوری پیشگامان در بندرعباس، سرعت اتصال اینترنت به 900 مگابیت بر ثانیه می‌رسد که در سطح بهترین کیفیت اینترنت روز در جهان است.

پیشگامان با اجرای طرح فیبر نوری در بندرعباس، زمینه لازم برای ارتقای سرعت و پایداری اینترنت در بخش خانگی و کسب‌وکارها را فراهم خواهد کرد.

در این نشست هم‌چنین فاطمه اهل کوت، مدیر فناوری اطلاعات شهرداری هرمزگان و مهدی عسکری زاده، مدیر زیرساخت استان نیز حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *