اخبار

مایکروسافت احتمالاً به‌زودی از سرفیس لپ‌تاپ SE 2 با پردازنده اینتل Alder Lake N رونمایی می‌کند

مایکروسافت بیش از یک سال پیش از نسل اول سرفیس لپ‌تاپ SE رونمایی کرد و حالا طبق شایعه‌ای جدید، ردموندی‌ها خودشان را برای معرفی نسل دوم این محصول آماده می‌کنند و در آینده نزدیک سرفیس لپ‌تاپ SE 2 از راه می‌رسد.

«زک بودن»، یکی از خبرنگاران مطرح محصولات مایکروسافت، در توییتی مدعی شده است که سرفیس لپ‌تاپ SE 2 آماده معرفی بوده و البته تاریخ دقیقی برای این کار اعلام نشده است.

سرفیس لپ‌تاپ SE 2 با پردازنده سری آلدر لیک N اینتل

درحالی‌که این منبع تاریخ دقیق معرفی این لپ‌تاپ را اعلام نکرده، اما از تجهیز آن به پردازنده‌های سری Alder Lake N اینتل خبر داده است که در نمایشگاه CES 2023 معرفی شدند. این منبع اطلاعات دیگری درباره سخت‌افزار این محصول منتشر نکرده است.

سرفیس لپ‌تاپ SE یک لپ‌تاپ پایین‌رده 249 دلاری است که از سوی مایکروسافت برای دانش‌آموزان و محیط‌های تحصیلی طراحی شده. محصول جایگزین این لپ‌تاپ، یعنی SE 2 هم برای چنین هدفی از راه می‌رسد. بااین‌حال باید منتظر عملکرد بهتری باشیم؛ حتی شاید طراحی این محصول هم تغییری نکند و تنها با پردازنده جدیدی روبه‌رو شویم.

سرفیس لپ‌تاپ SE 2
سرفیس لپ‌تاپ SE

نسل اول سرفیس لپ‌تاپ SE از پردازنده اینتل سلرون استفاده می‌کند، اما از آنجایی که اینتل می‌خواهد سری N را جایگزین پردازنده‌های پنتیوم کند، استفاده مایکروسافت از این پردازنده‌ها منطقی به‌نظر می‌رسد.

درنهایت اگر شایعه اخیر صحت داشته باشد، مایکروسافت به یکی از اولین شرکت‌هایی تبدیل می‌شود که از پردازنده‌های جدید اینتل بهره می‌برد. انتظار نداریم ردموندی‌ها برای معرفی این محصول رویداد خاصی برگزار کنند و احتمالاً مشابه نسل اول، تنها با انتشار یک بیانیه از نسل دوم سرفیس لپ‌تاپ SE رونمایی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *