اخبار

مایکروسافت تیمز به قابلیت ترجمه هوشمند مجهز می‌شود

Microsoft-Teams

مایکروسافت برای تیمز (Teams) ویژگی جدیدی را منتشر کرده است که پیام چت‌ها را به‌صورت هوشمند ترجمه می‌کند. این قابلیت به کاربران کمک خواهد کرد تا بتوانند از طریق مایکروسافت تیمز به زبان‌های مختلفی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

طبق گزارش‌های موجود، با وجود این قابلیت، زمانی که پیامی دریافت کنید که به زبان دلخواه شما نیست، ترجمه‌ای به‌صورت هوشمند برای شما پیشنهاد می‌شود. همچنین می‌توانید زبان‌هایی که نمی‌خواهید ترجمه شوند را از طریق تنظیمات مشخص کنید و علاوه بر این، ترجمه خودکار را نیز می‌توان فعال یا غیرفعال کرد.

این ویژگی با شناسه 99841، روز گذشته به نقشه راه مایکروسافت 365 اضافه شده است و قرار است از آوریل 2024 (فروردین/اردیبهشت) در دسترس کاربران قرار بگیرد.

مایکروسافت همچنین در نقشه راه مایکروسافت 365 اعلام کرده که ویژگی Walkie-Talkie تیمز در iOS به‌زودی با فریم‌ورک Push-to-Talk اپل یکپارچه خواهد شد. به بیان ساده‌تر، این امر به توسعه‌دهندگان برنامه‌ها یک روش تأیید شده توسط اپل برای پیاده‌سازی عملکرد واکی تاکی ارائه می‌کند.

علاوه بر این، ردموندی‌های همچنین در حال کار روی به‌روزرسانی بزرگ دیگری برای ویندوز 11 هستند که ظاهراً مایکروسافت تیمز را به‌صورت یکچارچه به‌همراه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *