اخبار

مایکروسافت مدل GPT-4 Turbo را در دسترس کاربران نسخه رایگان کوپایلوت قرار داد

مایکروسافت اعلام کرد که مدل GPT-4 Turbo اکنون برای کاربران نسخه رایگان کوپایلوت در دسترس است. پیش‌ازاین، دسترسی به GPT-4 توربو با خرید سرویس کوپایلوت پرو امکان‌پذیر بود که ماهیانه 20 دلار هزینه دارد. مدل GPT-4 Turbo نسبت به نسخه پیشین سریع‌تر است، دقت‌ بیشتری دارد و پیشنهادها و همچنین پاسخ‌های بهتری به کاربران می‌دهد.

براساس پست «میخائیل پاراخین»، مدیر بخش تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت، پس از بررسی‌های انجام‌گرفته، حالا مایکروسافت GPT4-Turbo را جایگزین GPT-4 در کوپایلوت رایگان کرده است. البته کاربران نسخه پرو کوپایلوت می‌توانند در صورت تمایل یک مدل قدیمی‌تر را انتخاب کنند.

GPT-4 Turbo به سرعت، دقت و توانایی‌هایش در انجام وظایف پیچیده و طولانی مشهور است. کاربران کوپایلوت می‌توانند انتظار تولید کد سریع‌تر، ارائه پیشنهاد و پاسخ‌گویی بهتر از این مدل داشته باشند.

مدل هوش مصنوعی GPT4-Turbo در کوپایلوت مایکروسافت

OpenAI برای اولین‌بار GPT-4 Turbo را در نوامبر 2023 (آبان‌ماه) معرفی کرد. این مدل به کاربران امکان می‌دهد تا پرامپت‌هایی تا حداکثر 300 صفحه‌ بنویسند. مایکروسافت ابتدا پشتیبانی کوپایلوت از ChatGPT-4 Turbo را در ماه دسامبر 2023 (آذرماه) در دسترس تعدادی کاربر منتخب قرار داد و سپس آن را به اشتراک کوپایلوت پرو اضافه کرد.

این تنها تغییر کوپایلوت در چند وقت اخیر نیست. مدتی پیش مایکروسافت تأیید کرد که همه کاربران کوپایلوت پرو می‌توانند به کوپایلوت GPT Builder دسترسی داشته باشند. این ابزار جدید به کاربران اجازه می‌دهد چت‌بات‌های سفارشی خود را ایجاد کنند تا صرفاً به سؤالات خاص‌تری درباره موضوعات مورد نظر کاربر پاسخ دهند. مشترکین کوپایلوت پرو می‌توانند چت‌بات‌های سفارشی خود را با هر کسی، حتی افرادی که مشترک کوپایلوت پرو نیستند، در گوشی و کامپیوتر به‌اشتراک بگذارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *