اخبار

سامسونگ ویدیویی رسمی از قابلیت‌های رابط کاربری One UI 5.0 منتشر کرد

سامسونگ نزدیک به دو هفته پیش از رابط کاربری One UI 5.0 رونمایی کرد و حتی دیروز انتشار آن برای سری گلکسی S22 را کلید زد. اما حالا کره‌ای‌ها ویدیویی رسمی از این رابط کاربری منتشر کرده‌اند که ویژگی‌های آن را به نمایش می‌گذارد.

رابط کاربری سامسونگ در کنار تغییرات طراحی و استفاده بیشتر از زبان طراحی متریال یو (Material You) اندروید خام، ویژگی‌های دیگری هم دارد که در ویدیوی زیر می‌توانید در عرض دو دقیقه به آن‌ها پی ببرید.

ویژگی‌های رابط کاربری One UI 5.0

سامسونگ قابلیت‌های شخصی‌سازی زیادی به جدیدترین نسخه از رابط کاربری گوشی‌های گلکسی اضافه کرده که شامل شخصی‌سازی‌های خودکار و دستی می‌شود. بنابراین می‌توانید ظاهر رابط کاربری گوشی‌تان را طبق سلیقه‌تان تنظیم کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی رابط کاربری جدید سامسونگ، امکان استفاده از چندین ویجت در یک جایگاه است. همچنین در گوشی‌های مجهز به نمایشگر بزرگتر مانند سری گلکسی فولد، شاهد قرارگیری یک تسکبار در زیر نمایشگر هستیم.

در رابط کاربری جدید سامسونگ کنترل‌های حریم خصوصی و امنیت سامسونگ در یک صفحه ادغام شده‌اند و همچنین به صورت خودکار فعالیت‌های مشکوک را به کاربران هشدار می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رابط کاربری One UI 5.0، می‌توانید به صفحه رسمی آن مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *