اخبار

سامسونگ احتمالاً گلکسی S23 FE را به دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز می‌کند

سامسونگ مشغول توسعه نسخه فن ادیشن یا FE گوشی گلکسی S23 است و حالا طبق شایعه‌ای جدید، باید منتظر دوربین باکیفیتی با رزولوشن 50 مگاپیکسل در این دستگاه باشیم.

این اولین‌باری نیست که شایعه‌ای به دوربین 50 مگاپیکسلی در گلکسی S23 FE اشاره می‌کند، بااین‌حال حالا یک وب‌سایت معتبر درزمینه انتشار اطلاعات محصولات آینده سامسونگ، یعنی گلکسی کلاب چنین موضوعی را تأیید کرده است.

دوربین 50 مگاپیکسلی در گلکسی S23 FE

دوربین 50 مگاپیکسلی مورد استفاده در گوشی آینده سامسونگ شاید تفاوتی با دوربین گلکسی S23 و S23 اولترا نداشته باشد. بااین‌حال اطلاعی از سایر دوربین‌های گلکسی اس 23 فن ادیشن نداریم.

در کنار دوربین، احتمالاً گلکسی S23 FE با یک چیپست در سطح گوشی‌های پرچمدار مجهز می‌شود. طبق شایعات گذشته، سامسونگ در این دستگاه از تراشه اگزینوس 2200 استفاده می‌کند. اگرچه این چیپ قدرت گوشی‌های سری گلکسی S22 را تأمین کرده است، اما به‌نظر می‌رسد برای گوشی بعدی سامسونگ بهینه‌سازی‌ می‌شود.

گلکسی S23 FE

اگر سامسونگ بتواند اگزینوس 2200 را بهینه‌سازی کند و همچنین به سراغ دوربین 50 مگاپیکسلی مورد استفاده در گلکسی S23 و S23 پلاس برود، S23 FE بیش از هر زمان دیگری به گوشی‌های پرچمدار نزدیک می‌شود. از نظر طراحی هم این گوشی هوشمند باید به پرچمدارهای 2023 سامسونگ شباهت زیادی داشته باشد.

سامسونگ در ادامه سال جاری میلادی و احتمالاً در ماه ژوئیه یک رویداد آنپکد برای معرفی نسل بعدی گوشی‌های تاشوی خود برگزار خواهد کرد. با وجود برگزاری این رویداد، انتظار می‌رود گلکسی S23 FE چندین ماه دیرتر و اواخر 2023 از راه برسد. حتی طبق برخی شایعات، این گوشی هوشمند در اوایل 2024 معرفی خواهد شد. در هر صورت چندین ماه تا رونمایی از آن فاصله داریم و باید منتظر انتشار گزارش‌ها و شایعات بیشتری درباره آن باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *