اخبار

اسکوتر برقی NIU KQi3 Max چه ویژگی‌هایی دارد؟

به گزارش هلدینگ ICT –

NIU یک استارت‌آپ حمل‌ونقل الکترونیکی چینی با مجموعه روبه‌رشدی از خودروهای برقی پیشرفته و نوآورانه است. این شرکت از اسکوتر برقی ایستاده KQi3 Max با برد مسافت ۶۶ کیلومتر رونمایی کرد، این محصول که وزن سبکی دارد می‌تواند حداکثر سرعت ۲۴ کیلومتر در ساعت را ارائه دهد. اسکوتر برقی ذکر شده با طراحی راحت و چرخ‌های کوچک برای زمین‌های پر دست‌انداز مناسب است.

انرژی مورد نیاز اسکوتر برقی NIU KQi3 Max با استفاده از یک باتری ۶۰۸.۴ وات ساعت (۱۳ آمپر ساعتی) تأمین می‌شود. محصول ذکر شده دارای یک موتور با حداکثر توان ۴۵۰ وات است، بنابراین به اندازه کافی قدرتمند است تا از زمین‌هایی با شیب ۲۵ درجه بالا برود. تخته کف اسکوتر الکترونیکی فضای کافی را برای قرار دادن پاهای کاربران در حین حرکت فراهم می‌کند. تخته کف روی یک قاب محکم تعبیه شده است که باتری را نیز در خود جای داده است. ظرفیت بار این اسکوتر برقی ۱۲۰ کیلوگرم است که بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

اسکوتر برقی NIU KQi3 Max قابلیت اتصال به برنامه NIU نصب شده در گوشی هوشمند را دارد، بنابراین کاربران می‌توانند آن را از راه دور با استفاده از برنامه قفل کنند. همچنین، می‌توان از این برنامه برای مشاهده سرعت و دیگر ویژگی‌های اسکوتر استفاده کرد. این اسکوتر با قیمت ۹۵۳ دلار با دو سال ضمانت در آمازون به فروش می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *