اخبار

نخستین لپ‌تاپ سامسونگ با نمایشگر تاشو OLED چه زمانی معرفی می‌‎شود؟

به گزارش هلدینگ ICT – به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ قصد دارد لپ‌تاپ جدید خود را با نمایشگر تاشو OLED در سال ۲۰۲۳ میلادی عرضه کند. به نظر می‌رسد که «سامسونگ الکترونیکس» پیشرفت قابل‌توجهی در زمینه توسعه نمایشگر تاشو لپ‌تاپ داشته است. لپ‌تاپ جدید ذکر شده دارای پنل ۱۷.۳ اینچی خواهد بود که توسط «سامسونگ دیسپلی» تولید شده است.

لپ‌تاپ Asus ZenBook 17 Fold که اخیراً عرضه شده است نیز دارای صفحه‌نمایش تاشو است که توسط BOE تولید شده است و با قیمت ۳۵۰۰ دلار به فروش می‌رسد. گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که فقط ۱۰ هزار واحد از پنل BOE سفارش داده شده است. همچنین، حدس زده می‌‎‏شود که لپ‌تاپ جدید تاشو HP نیز در تعدادی محدود در دسترس قرار خواهد گرفت.

لپ‌تاپ تاشوی آینده سامسونگ در صورت تاشدن، صفحه‌نمایشی به اندازه ۱۳.۳ اینچی خواهد داشت. در حالی که مدل HP هنگام تاشدن دارای صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی است و Asus ZenBook در این وضعیت دارای نمایشگر ۱۲.۶ اینچی است. Samsung Display که بزرگ‌ترین سازنده نمایشگرهای OLED در جهان است، قصد دارد در سال ۲۰۲۳ میلادی حدود ۸.۵ میلیون نمایشگر تولید کند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد اولین لپ‌تاپ سامسونگ با نمایشگر تاشو OLED در دسترس قرار نگرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *