اخبار

تلویزیون هوشمند 98 اینچی TCL Q10G با پنل مینی LED معرفی شد

به گزارش هلدینگ ICT – TCL یک تلویزیون مینی ال ای دی هوشمند جدید با اندازه 98 اینچی در چین عرضه کرده است. تلویزیون 98 اینچی Q10G یک تلویزیون LED مینی با 672 پارتیشن است و از فناوری کنترل نور نقطه‌ای در سطح میکرون LED استفاده می‌کند و قابلیت‌های کنترل نور قدرتمندتری را ارائه می‌دهد.

این تلویزیون با تعداد پارتیشن های بسیار بیشتری عرضه می شود که قابلیت های کنترل نور را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد. تلویزیون جدید از تراشه هوشمند پریمیوم M1 بهره می‌برد و بسیاری از الگوریتم‌ها و فناوری‌های تنظیم کیفیت تصویر TCL را ادغام می‌کند. این تراشه می تواند کیفیت تصویر را در سطح پیکسل تنظیم کند. تلویزیون دارای 4 گیگابایت حافظه و 28 گیگابایت فضای ذخیره سازی است که امکان نصب برنامه های بیشتر را فراهم می کند. همچنین عملکرد روانی را ارائه می دهد.

این تلویزیون مجهز به سیستم صوتی با کارایی بالا است که از پروژکتور Dolby Atmos و IMAX ENHANCED پشتیبانی می کند. 98Q10G دارای صفحه نمایش 98 اینچی 4K گسترده ای است که طیف رنگی 95 درصد DCI-P3، کیفیت تصویر واضح، دقت نور قابل توجهی افزایش یافته و نمایش تصویر با طراوت تر را ارائه می دهد.

از 59 تراشه راه انداز نور پس زمینه توزیع شده و فناوری فانوس دریایی میکرو لنز هم استفاده می کند. به دلیل یکنواختی روشنایی 95 درصدی تلویزیون، هاله برای یک تجربه تماشای فراگیر عملاً وجود ندارد. از نظر روشنایی، تلویزیون TCL 98Q10G حداکثر 1600 نیت دارد. تلویزیون جدید TCL قرار است با قیمت 3012 دلار روانه بازار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *