اخبار

احتمال معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل در WWDC23 قوت گرفت

انتظار می‌رود تا اپل در کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2023 که از 5 ژوئن (15 خرداد) آغاز خواهد شد، به‌روزرسانی‌های اصلی بعدی سیستم‌عامل‌های خود که شامل iOS 17، watchOS 10 و macOS 14 می‌شود را معرفی خواهد کرد. اما علاوه بر این موارد، شایعه شده که هدست واقعیت ترکیبی موردانتظار اپل نیز در این کنفرانس حضور خواهد داشت که اکنون گزارش جدیدی این احتمال را تقویت می‌کند.

براساس گزارش جدید 9To5Mac، اپل از چندین متخصص در زمینه فناوری واقعیت مجازی (VR) دعوت کرده تا در کنفرانس WWDC 2023 حضور داشته باشند و همین موضوع می‌تواند احتمال معرفی هدست واقعیت ترکیبی غول کوپرتینویی را بیشتر از قبل تقویت کند.

دعوت اپل از افراد مربوط به هدست واقعیت ترکیبی

اپل معمولاً علاوه بر افرادی که برای وبلاگ‌های حوزه فناوری و رسانه‌های مطبوعاتی بزرگ کار می‌کنند، از خبرنگارانی که با موضوع اصلی رویداد مرتبط هستند دعوت می‌کند تا در این کنفرانس حضور داشته باشند. در این گزارش گفته شده که اپل امسال بنا به دلایلی تصمیم گرفته تا خبرنگار و متخصصان فناوری‌های واقعیت مجازی را نیز دعوت کند.

از جمله افرادی که به کنفرانس اپل دعوت شده، می‌توان به «ایان همیلتون»، سردبیر UploadVR اشاره کرد که خودش را به‌عنوان «روزنامه‌نگار VR» معرفی کرده است. همچنین «نورمن چان» که بیشتر با ویدیوهای تست دستگاه‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده شناخته می‌شود نیز توسط اپل دعوت شده است.

دعوت این دسته از افراد توسط اپل، به‌شدت نشان می‌دهد که غول فناوری واقعاً اعلامیه‌ای مربوط به واقعیت مجازی را برای کنفرانس WWDC 2023 آماده کرده است. برای مثال، در سال 2014 نیز این شرکت چندین خبرنگار از دنیای مد را برای سخنرانی ماه سپتامبر خود دعوت کرده بود که در آن رویداد، شاهد معرفی اولین نسخه از اپل واچ بودیم.

همچنین در سال 2019، این شرکت چندین ستاره هالیوود و همچنین کارگردان و گزارشگر ویژه را به رویداد خود دعوت کرد تا از سرویس استریم خود، یعنی اپل تی‌وی پلاس رونمایی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *