اخبار

رهنما کالج و اینترک دوره‌های آموزشی مشترک برگزار می‌کنند

براساس توافق مشترک اینترک و رهنما کالج، دوره‌های مارکتینگ اتومیشن و eCRM اینترک در قالب همکاری دوطرفه این دو مجموعه برگزار خواهد شد.

به گزارش دیجیاتو، رهنما کالج پیش از این دوره‌های جامع دیجیتال مارکتینگ، آنالیز داده و ماشین لرنینگ، برنامه‌نویسی و مدیریت منابع انسانی را برگزار می‌کرد و حالا درنتیجه همکاری با اینترک، دوره‌های مارکتینگ اتومیشن را نیز به لیست دوره‌های آموزشی خود افزوده است.

تجربه عملیاتی استفاده از دانش

«محمدحسن شهرمیانی»، مدیرعامل رهنما کالج، درباره دوره‌های مشترکی که برگزار خواهد شد، گفت: «افرادی می‌توانند در بازار کار جایگاه مناسبی داشته باشند که جدای از دانش تخصصی، تجربه واقعی و عملی استفاده از ابزارها را داشته باشند. خوشحالیم که قرار است در کنار اینترک تجربه واقعی کارکردن و استفاده عملی از ابزارهای مارکتینگ اتومیشن را به مخاطبان خوبمان ارائه دهیم.»

او همچنین اضافه کرد: «مدیران اینترک دغدغه جدی توانمندسازی صحیح نیروی انسانی را دارند و مطمئن هستم که همکاری رهنما کالج و اینترک زمینه ورود افراد حرفه‌ای و کاربلد را به بازار کار فراهم می‌کند. این بوت‌کمپ‌های آموزشی قرار است یک تجربه آموزشی متفاوت را برای مخاطبان به‌وجود آورد.»

«مهناز محمدی»، مدیر مارکتینگ اینترک نیز بر این باور است که هدف از این همکاری افزایش کیفیت دوره‌های آموزشی با بهره‌گیری از تخصص و تجربه رهنما کالج است.

او همچنین افزود: «هدف ما برگزاری دوره‌هایی است که بتواند خلأ تعداد افراد متخصص این حوزه در بازار کار را پوشش دهد. پیش از این دوره‌هایی را برگزار کردیم که نتایج بسیار خوبی برای ما و اکوسیستم مارکتینگ ایران داشت. حالا با همکاری تیم خوب رهنما کالج که سال‌ها تجربه برگزاری دوره‌های باکیفیت را دارند، این مژده را به مخاطبان آکادمی اینترک می‌دهیم که کیفیت دوره‌ها به‌مراتب بهتر خواهد شد و با پشتوانه تخصص و تجربه رهنما کالج، آموزش مارکتینگ اتومیشن وارد مرحله جدیدی می‌شود.»

مارکتینگ اتومیشن و استفاده عملیاتی از آن

اینترک (InTrack) به‌عنوان بخشی از شرکت اسمارتک، راهکارهای جامعی را در قالب خدمات اتوماسیون بازاریابی (Marketing Automation) و eCRM ارائه می‌کند. این شرکت پیش از این با هدف ترویج دانش مارکتینگ اتومیشن و آموزش علاقه‌مندان، آکادمی اینترک را تأسیس کرده بود.

آکادمی اینترک علاوه بر ارتقای دانش فعالان این حوزه، به برگزاری اولین بوت‌کمپ مارکتینگ اتومیشن ایران انجامید. در این بوت‌کمپ که به‌صورت رایگان برگزار شد، تمام مباحث مرتبط با مارکتینگ اتومیشن و استفاده از آن در کسب‌وکارهای مختلف آموزش داده شد.

طی توافقنامه اینترک و رهنما کالج، این بوت‌کمپ‌ها با راهبرد آموزش کاربردی و نتیجه‌محور رهنما کالج تلفیق شده و دوره‌ای جامع، کامل و کاربردی به علاقه‌مندان ارائه خواهد شد.

اولین دوره مشترک مارکتینگ اتومیشن و eCRM رهنما کالج و اینترک در تابستان سال جاری برگزار خواهد شد. فراخوان ثبت‌نام این دوره‌ها نیز از طریق رسانه‌های مرتبط، وب‌سایت‌های دو مجموعه و شبکه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *