اخبار

دایمنسیتی 9200 پلاس در بنچمارک گیک‌بنچ سریع‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 2 ظاهر شد

مدیاتک چند روز دیگر از جدیدترین تراشه پرچمدارش به نام دایمنسیتی 9200 پلاس رونمایی خواهد کرد و حالا شاهد افشای نتایج بنچمارک گیک‌بنچ 6 آن هستیم. امتیازهای به‌دست‌آمده توسط این چیپ، آن را بالاتر از اسنپدراگون 8 نسل 2 قرار می‌دهد.

دایمنسیتی 9200 پلاس می‌تواند اسنپدراگون 8 نسل 2 را شکست دهد؟

اسکرین‌شات منتشرشده مربوط به یک گوشی ویوو است و احتمالاً گوشی پرچمدار ویوو X90S خواهد بود. اگر این اسکرین‌شات جعلی نباشد، تراشه پرچمدار بعدی مدیاتک حداقل در بخش تک‌هسته‌ای بسیار سریع‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود.

 

دایمنسیتی 9200 پلاس گیک‌بنچ

 

ایسوس راگ فون 7 Ultimate یکی از قدرتمندترین گوشی‌های بازار است که قدرت آن را تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 تأمین می‌کند. این دستگاه در حالت X Mode در بنچمارک گیک‌بنچ توانسته است در بخش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیازهای 1992 و 5641 را کسب کند که باز هم پایین‌تر از امتیازهای گوشی احتمالی ویوو است.

اگر این امتیازها صحت داشته باشند، مدیاتک می‌تواند کوالکام را به چالش بکشد؛ هرچند باید به مواردی مانند مصرف انرژی و میزان تولید گرما هم توجه کرد. علاوه‌براین، شاید در ماه‌های آینده با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 2 هم روبه‌رو شویم.

طبق شواهد، دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس به هسته‌ Cortex-X3 به‌همراه هسته‌های Cortex-A715 و A510 مجهز می‌شود. فرکانس Cortex-X3 برابر 3.35 گیگاهرتز خواهد بود و سه هسته Cortex-A715 با فرکانس 3.0 گیگاهرتز فعالیت خواهند کرد. از فرکانس هسته Cortex-A510 اطلاعی در دست نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *