اخبار

مشخصات گلکسی تب S9 اولترا افشا شد؛ مقاوم‌تر و قدرتمندتر

گلکسی تب S9 اولترا احتمالاً به نمایشگر 14.6 اینچی، نسخه اورکلاک‌شده اسنپدراگون 8 نسل 2 و 16 گیگابایت رم مجهز می‌شود.

سامسونگ احتمالاً به‌زودی از تبلت‌های سری گلکسی تب S9 رونمایی می‌کند؛ چرا که دیروز شاهد انتشار رندرهای نسخه پلاس این خانواده بودیم و حالا مشخصات گلکسی تب S9 اولترا لو رفته است.

یکی از منابع معتبر دنیای فناوری به نام Ice Universe در توییتی مشخصات تبلت پرچمدار بعدی سامسونگ را فاش کرده.

مشخصات احتمالی تبلت گلکسی تب S9 اولترا

به گفته این منبع، سامسونگ همچنان به استفاده از نمایشگر غول‌پیکر در تبلت بعدی‌اش ادامه می‌دهد. این تبلت ظاهراً ابعادی برابر 208.6 در 326.4 در 5.5 میلی‌متر خواهد داشت که تفاوتی با گلکسی تب اس 8 اولترا ندارد. تبلت آینده سامسونگ همچنین به نمایشگر 14.6 اینچی با رزولوشن 2960 در 1848 پیکسل مجهز می‌شود.

به گفته Ice Universe، تبلت گلکسی تب S9 اولترا وزنی برابر 737 گرم خواهد داشت و همچنین به یک باتری 11,200 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی مجهز می‌شود.

ظاهراً سامسونگ مانند سری گلکسی S23، در تبلت‌های آینده‌اش هم از نسخه مخصوص تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده خواهد کرد. این نسخه در مقایسه با نسخه عادی، فرکانس بالاتری دارد و قدرت بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در کنار این تراشه، احتمالاً کاربران به 16 گیگابایت رم LPDDR5X دسترسی پیدا می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های احتمالی و جذاب گلکسی تب S9 اولترا، پشتیبانی از استاندارد IP68 خواهد بود؛ بنابراین می‌تواند در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاومت بالایی داشته باشد. درحال‌حاضر اطلاعی از قیمت گلکسی تب اس 9 اولترا نداریم، اما انتظار می‌رود مشابه گلکسی تب اس 8 اولترا، با قیمت 1100 دلار باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *