اخبار

مایکروسافت محدودیت 20 پیام متوالی و 200 پیام روزانه را برای بینگ آزمایش می‌کند

مایکروسافت رفته‌رفته محدودیت تبادل پیام با بینگ چت را افزایش داده است و به‌نظر می‌رسد که این محدودیت با یک افزایش دیگر از 15 پیام در هر جلسه به 20 پیام می‌رسد. یکی از مدیران این شرکت با تأیید این موضوع اعلام کرده است که محدودیت مجموع تعداد پیام‌های روزانه هم به 200 می‌رسد.

«مایکل شکتر»، معاون تیم رشد و توزیع مایکروسافت بینگ در توییتی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که این شرکت در ابتدای هفته جاری آزمایش محدودیت 200 پیام روزانه و 20 پیام متوالی را انجام داده است. برخی کاربران می‌گویند با افزایش این محدودیت، بینگ چت حالا کمتر ماهیت گفت‌وگومحور خود را از دست می‌دهد.

تا پیش از این، کاربران در هر جلسه می‌توانستند تا 15 پیام بفرستند و روزانه 150 سؤال از بینگ بپرسند. اما حالا با بهبود عملکرد این مدل هوش مصنوعی در هفته‌ها و ماه‌های اخیر به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت اعتماد به‌نفس بیشتری در فعال‌سازی قابلیت‌های گسترده این چت‌بات پیدا کرده است.

بینگ چت

توسعه و بهینه‌سازی بینگ چت ادامه دارد

با کاهش محدودیت تبادل پیام با بینگ، عده‌ای از کاربران خواستار افزایش تعداد نویسه‌های قابل‌استفاده در هر پیام شده‌اند. این آستانه درحال‌حاضر روی 2000 نویسه تنظیم شده است، اما احتمالاً می‌تواند در آینده افزایش پیدا کند. هرچند مایکروسافت هنوز چیزی در این باره اعلام نکرده است.

تیم توسعه بینگ فعلاً تمرکز خود را روی پرطرفدارترین قابلیت درخواستی از سمت کاربران گذاشته که «تاریخچه چت» است. «میخایل پاراخین»، مدیر بخش تبلیغات و سرویس‌های وب مایکروسافت می‌گوید درحال‌حاضر همه اعضای تیم او تمرکز خود را روی توسعه و عرضه سریع قابلیت Chat History گذاشته‌اند.

همه این اقدامات در شرایطی صورت گرفته است که مایکروسافت همین چند وقت پیش از قابلیت تولید تصویر در بینگ رونمایی کرد. این شرکت با پیاده‌سازی مدل هوش مصنوعی GPT در بینگ توانست توجهات زیادی را به سمت موتور جستجوی خود جلب کند و به‌نظر می‌رسد که برنامه‌های بسیار بیشتری در این زمینه داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *