اخبار

هوم‌پاد مجهز به نمایشگر احتمالاً سال آینده میلادی از راه می‌رسد

مدت‌هاست می‌دانیم اپل روی هوم‌پاد مجهز به نمایشگر کار می‌کند و انتظار داشتیم این دستگاه سال جاری میلادی از راه برسد، اما حالا گزارشی جدید می‌گوید در پی برنامه‌های اپل برای کاهش هزینه‌ها، در زودترین زمان ممکن باید سال آینده میلادی منتظر رونمایی از این محصول باشیم.

«مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ در جدیدترین گزارش خود مدعی شده است که اپل برنامه‌هایش برای این محصول را تعویق انداخته است. ظاهراً کوپرتینویی‌ها برای اینکه منابع تحقیق و توسعه خودشان را برای پروژه‌های مهم‌تری مانند هدست‌های واقعیت ترکیبی کنار بگذارند، تصمیم به چنین کاری گرفته‌اند.

هوم‌پاد مجهز به نمایشگر احتمالاً نیمه اول 2024 روانه بازار می‌شود

هوم‌پاد مجهز به نمایشگر

به تعویق‌انداختن تاریخ معرفی این گجت بخشی از استراتژی اپل برای کاهش هزینه‌ها محسوب می‌شود تا بتواند در شرایط دشوار اقتصادی به فعالیت‌هایش ادامه دهد و دست به تعدیل نیروی گسترده مشابه متا، آمازون، مایکروسافت و گوگل نزند. از دیگر راهکارهای کوپرتینویی‌ها برای جلوگیری از تعدیل نیروی گسترده ظاهراً به تأخیرانداختن پرداخت پاداش‌ها به تیم‌ها، توقف استخدام برای برخی تیم‌ها، کنترل هزینه‌ها و عدم استخدام افراد برای جایگاه نیروهایی که شرکت را ترک می‌کنند، هستند.

تاریخ مدنظر گورمن برای معرفی هوم‌پاد مجهز به نمایشگر با گفته‌های یکی از تحلیلگران مطرح محصولات اپل یعنی «مینگ-چی کو» در یک راستا قرار می‌گیرد. این تحلیلگر در گذشته گفته بود که هوم‌پاد جدید با نمایشگر 7 اینچی در نیمه اول 2024 از راه می‌رسد.

در سال 2021 گورمن اولین نفری بود که از توسعه هوم‌پادهای جدید با نمایشگر و دوربین خبر داد. به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد در بلندمدت در استراتژی محصولات خانه هوشمند خود تجدیدنظر کند و ظاهراً روی یک دستگاه ترکیبی اپل تی‌وی و هوم‌پاد کار می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *