اخبار

لینکدین نوشتن «مقالات مشارکتی» با هوش مصنوعی را ممکن کرد

لینکدین

لینکدین از قابلیت جدیدی رونمایی کرده است که در آن هوش مصنوعی نوشتن مطالب را آغاز می‌کند و متخصصان می‌توانند آن را تکمیل کنند.

لینکدین از قابلیت جدیدی برای این شبکه اجتماعی رونمایی کرده است که «مقالات مشارکتی» نام دارد. این ویژگی برای آغاز نوشتن مقالات از هوش مصنوعی کمک می‌گیرد و بعد از متخصصان مربوط به آن موضوع می‌خواهد تا درباره آن مسئله اظهارنظر کنند. این شرکت اعتقاد دارد که شروع‌کردن مطالب معمولاً کار سختی است و با این روش می‌توان کار را برای کاربران راحت‌تر کرد.

«سوزی اوونز»، سخنگوی لینکدین، می‌گوید بدنه مطالبی که توسط هوش مصنوعی نوشته می‌شود با اعلان‌هایی مشخص خواهد شد که توسط تیم دبیری این شرکت تهیه و به‌طور مرتب اصلاح می‌شود. لینکدین می‌گوید در دو روز اخیر حدود 40 مطلب را با همین روش منتشر کرده است.

 

 

هوش مصنوعی لینکدین مخالفان و موافقان خاص خودش را دارد

«مت ناوارا»، مشاور شبکه‌های اجتماعی، می‌گوید لینکدین درحال‌حاضر گروه برگزیده‌ای از متخصصان را انتخاب کرده است تا درباره مطالب تولیدشده با هوش مصنوعی اظهارنظر کنند. این کار ظاهراً می‌تواند به افزایش تعداد دنبال‌کنندگان متخصص منجر شود.

بااین‌حال، از آن‌جایی که هوش مصنوعی زایا گاهی اوقات در تولید محتوا اشتباهاتی دارد، این مدل هوش مصنوعی در اینجا هم با واکنش‌های مثبت و منفی متخصصان روبه‌رو شده است. برخی معتقدند که این ابزار به‌خوبی بحث‌ها را شروع می‌کند و اجازه می‌دهد تا بقیه هم درباره موضوعات مختلف اظهارنظر داشته باشند.

اما بعضی‌ها از نوشته‌های هوش مصنوعی در آغاز مطالب سردرگم شده‌اند و عده‌ای هم با عقاید مدل هوش مصنوعی این شرکت مخالف‌ هستند. البته این مسئله احتمالاً در همه بحث‌ها، حتی بحث‌هایی که توسط انسان‌ها آغاز می‌شود نیز صدق می‌کند.

با توجه به ترند ابزارهای هوش مصنوعی و توانمندی‌های شرکت والد لینکدین یعنی مایکروسافت، عجیب نیست که این شبکه اجتماعی هم به‌سمت پیاده‌سازی این قابلیت حرکت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *