اخبار

مایکروسافت ظاهراً آزمایش نسخه موبایل بینگ جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را آغاز کرده است

اسکرین‌شا‌ت‌های به‌اشتراک‌گذاشته‌شده توسط برخی کاربران نشان می‌دهند که مایکروسافت ظاهراً نسخه موبایل بینگ مبتنی بر ChatGPT را به‌صورت آزمایشی در دسترس برخی کاربران قرار داده است. البته کاربرانی که به این نسخه دسترسی دارند، می‌گویند هنوز نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

مایکروسافت درحال آزمایش و اصلاح بینگ جدید است و مراحل آزمایش‌های اولیه را روی نسخه دسکتاپ آغاز کرده. اکنون به‌نظر می‌رسد این شرکت می‌خواهد بینگ جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را روی نسخه موبایل نیز مورد بررسی قرار دهد. البته در بررسی نسخه موبایل تنها تعداد محدودی از کاربران می‌توانند به این نسخه دسترسی داشته باشند و بقیه کاربران باید منتظر بمانند.

display 2

مایکروسافت نسخه موبایل بینگ جدید را برای برخی کاربران منتشر کرد

اسکرین‌شات‌های اخیری که توسط برخی از کاربران بینگ جدید به اشتراک گذاشته شده است، نشان می‌دهند که مایکروسافت از قبل روی نسخه موبایل چت‌بات بینگ نیز کارهایی انجام داده است. البته همان‌طور که گفته شد، متأسفانه کاربران هنوز نمی‌توانند از ویژگی‌های این چت‌بات در بینگ جدید استفاده کنند و فقط به آن دسترسی کلی دارند.

یکی از کاربران می‌گوید:

«هنوز کسی به این ویژگی دسترسی ندارد، اما رابط کاربری نشان می‌دهد مایکروسافت درحال انجام تغییراتی است.»

برخی کاربران با انتشار اسکرین‌شات‌هایی از این رابط کاربری می‌گویند:

«می‌توان گفت که رابط کاربری بینگ جدید، خبرهای خوبی را به‌دنبال دارد؛ هرچند هنوز کار نمی‌کند.»

در تصاویر به‌خوبی مشخص است که رابط کاربری بینگ جدید در نسخه موبایل بهینه‌سازی شده و دارای کنترلرهای ضروری مختلفی است. دکمه میکروفون آن جایی قرار گرفته تا کاربران بتوانند پیام‌های صوتی بگذارند و گزینه‌های خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که خبر از طراحی خلاقانه این رابط کاربری می‌‌دهند.

طبق گزارشی، به‌نظر می‌رسد مایکروسافت حالت‌های مختلفی را برای بینگ آزمایش کرده است که به آن اجازه می‌دهد به روش‌های متفاوتی واکنش داشته باشد. مثلاً دارای حالت «دوست» است که با کمک آن ظاهراً بینگ بتواند با کاربر همدردی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *