اخبار

تصویری از آیفون 15 پرو با پورت USB-C و طراحی تیتانیوم فاش شد

اپل با پیروی از قوانین جدید اتحادیه اروپا، در نظر دارد تا در سری آیفون 15، به جای پورت لایتنینگ از یک پورت USB-C استفاده کند. در حال حاضر شایعات زیادی در مورد پورت جدید آیفون منتشر شده و اکنون اولین تصویر واقعی از آیفون 15 پرو با درگاه USB-C و طراحی شایعه شده جدید تیتانیوم آن منتشر شده است.

در تصویر ارائه شده توسط MacRumors، قسمت پایین آیفون 15 پرو نمایش داده می‌شود که در آن می‌توان پورت USB-C را در کنار دو پیچ و حفره‌های بلندگو مشاهده کرد. در واقع این دستگاه همان چیدمان آیفون 14 پرو فعلی را خواهد داشت و فقط این بار پورت USB-C جایگزین لایتنینگ شده است.

آیفون USB-C

طراحی جدید آیفون 15 پرو

علاوه بر آشکار کردن پورت USB-C، این تصویر همچنین می‌تواند اولین نگاه به طراحی جدید تیتانیومی آیفون 15‌ پرو را نیز شامل شود. در گزارش‌هایی گفته شده بود که اپل امسال آیفون ‌15 پرو را با طراحی از جنس تیتانیوم به جای فولاد ضد زنگ روانه بازار خواهد کرد. این یعنی آیفون‌ 15 پرو به جای فولاد ضد زنگ براق فعلی، مانند اپل واچ اولترا روکش مات خواهد داشت.

طبق گفته Unknownz21 در توییتر که همچنین این تصویر را به اشتراک گذاشته است، با انتقال به USB-C، اپل در نظر دارد تا کنترلر لایتنینگ E75 را با کنترلر پورت E85 جایگزین کند.

در نهایت باید اشاره کرد هرچند در این تصویر آیفون 15 پرو با پورت USB-C نشان داده شده، اپل تمام دستگاه‌های سری آیفون 15، از جمله آیفون‌ 15 و 15 پلاس و همچنین 15 ‌پرو مکس را به آن مجهز خواهد کرد. با این حال، تغییرات مربوط به طراحی اشاره شده فقط به مدل‌های آیفون 15 پرو محدود خواهد بود.

اخیراً یک مهندس موفق شده تا به‌طور همزمان، یک نسخه از گوشی آیفون را به پورت لایتنینگ و USB-C مجهز کند تا پیش از اپل، شاهد اولین آیفون USB-C در قالب یک دستگاه غیررسمی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *