اخبار

برگزاری نخستین رویداد رفع مسئله‌های فناورانه همراه اول در حوزه رادیویی

به گزارش هلدینگ ICT نخستین رویداد رفع مسئله‌های فناورانه همراه اول در حوزه رادیویی با همکاری کنفرانس بین‌المللی فناوری‎‌های موج میلیمتری و تراهرتز برگزار می‌شود.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با همکاری کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های موج میلیمتری و تراهرتز  (MMWaTT) نخستین رویداد رفع نیازهای فناورانه همراه اول در حوزه رادیویی را برگزار می‌کند.

این رویداد با هدف توانمندسازی اکوسیستم دانش‌بنیان در حوزه رادیویی و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های فناور و تیم های دانشگاهی با تاکید بر نگاه بومی در حل نیازهای فناورانه همراه اول برگزار می‌شود.

چالش ها و نیازهای فناورانه همراه اول در حوزه رادیویی در دو عنوان طراحی و ساخت mm-Wave AAU  و طراحی و ساخت E-Band Link برای این رویداد تشریح شده و در ادامه طرح های پیشنهادی از علاقه مندان دریافت و با طرح های برگزیده و مورد تایید همراه اول قرارداد تحقیق و توسعه منقعد خواهد شد.

همراه اول با انتشار خبر برگزاری این رویداد اعلام کرد که از تمامی اساتید، تیم‌های دانشگاهی و شرکت‌های فعال این حوزه دعوت می‌کند تا با ارسال طرح‌های پیشنهادی خود تا تاریخ 30 بهمن 1401 در این رویداد شرکت کنند.

این نخستین رویدادی است که در راستای پاسخ به نیازهای فناورانه در حوزه تکنولوژی با همکاری کنفرانس بین‌المللی فناوری‎‌های موج میلیمتری و تراهرتز برگزار می‌شود. یکی از نکات مهم این کنفرانس را می‌توان توجه به توانمندسازی اکوسیستم دانش‌بنیان در حوزه رادیویی و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های فناور دانست.

علاوه بر این توجه به ارائه دو عنوان طراحی و ساخت mm-Wave AAU  و طراحی و ساخت E-Band Link شرایطی را فراهم کرده که علاقه‌مندان در هر دو حوزه امکان حضور در این رویداد را داشته باشند.

گفتنی است جلسه تشریح نیازمندی های همراه اول در دو عنوان مذکور روز سه شنبه 4 بهمن برگزار خواهد شد. همچنین علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت مربوطه مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *