اخبار

دستگاه جدید Valencell فشار خون را از سر انگشتان شما بررسی می‌کند

به گزارش هلدینگ ICT شرکت Valencell طی مراسم CES 2023 اولین سنسور فشار خون بدون کالیبراسیون و کاف را معرفی کرد.

با کاف‌ها و کیت‌های کالیبراسیون، اندازه‌گیری فشار خون می‌تواند کمی دردناک باشد. اما به نظر می‌رسد جدیدترین محصول Valencell با قرار دادن تمام فناوری‌های لازم در دستگاهی واحد، دردسرهای ناشی از اندازه گیری فشار خون را از بین ببرد زیرا برای بررسی تنها به نوک انگشت کاربر نیاز دارد.

Valencell، شرکتی که فناوری حسگر خود را در محصولات سونی، سامسونگ، سونتو، بوز، جبرا و هواوی قرار داده، اعلام کرده که در حال توسعه مجموعه درمانی دیجیتال خود است. درهمین راستا، شرکت مذکور اولین دستگاه فشار خون بدون کاف و کالیبراسیون خود را در نمایشگاه CES 2023 به نمایش درآورد.

دستگاه جدید Valencell شبیه به پالس اکسیمتر است. هنگامی که روی انگشت قرار می‌گیرد، فشار خون را در کمتر از یک دقیقه نشان می‌دهد.

دستگاه فشار خون Valencell و اطلاعات هر بخش آن
در بررسی استراتژی شرکت خود، به این نتیجه رسیدیم که توسعه راه‌حل‌های خودمان موثرترین راه برای رسیدن سریع‌تر به بازار است. Valencell با شروع از فشار خون بالا، که به عنوان قاتل خاموش نیز شناخته می‌شود، در حال توسعه راه‌حل‌های سلامت دیجیتال است که تمام موانع را برای جمع‌آوری داده‌های سلامت از بین می‌برد تا کنترل سلامت افراد آسان‌تر شده و آن‌ها زندگی طولانی‌تر و سالم‌تری داشته باشند.– دکتر استیون لبوف، رئیس و یکی از بنیانگذاران

Valencell از حسگرهای فوتوپلتیسموگرافی (PPG) برای اندازه‌گیری الگوهای جریان خون استفاده می‌کند. گفته می‌شود که همراه با الگوریتم‌های هوش مصنوعی شرکت و مجموعه داده‌های PPG از بیش از ۷۰۰۰ بیمار، این دستگاه می‌تواند اطلاعات شما را با ویژگی‌های فیزیکی پردازش کرده و نتایج دیاستولیک و سیستولیک دقیقی را که روی صفحه نمایش داخلی گجت نمایش داده می‌شود، محاسبه کند.

علاوه بر این، شرکت مذکور در حال توسعه اپلیکیشن تلفن همراهی است که نتایج دیاستولیک و سیستولیک شما به آن ارسال می‌شود.

 

اسکرین شات اپلیکیشن دستگاه فشار خون Valencell

طبق گزارش‌ها، همراه با ذخیره نتایج، برنامه پروفایل فشار خون نیز برای شما ایجاد می‌کند. همچنین اپ محصول جدید Valencell به کاربران کمک می‌کند سلامت قلب و عروق خود را از طریق برنامه‌های غذایی و ورزشی هدفمند بهبود بخشند. این شرکت می‌گوید قصد دارد یکپارچه‌سازی اپلیکیشن‌ها را در پلتفرم‌های مراقبت‌های بهداشتی دیجیتالی که توسط ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی استفاده می‌شود، گسترش دهد تا مراقبت‌های تحت هدایت پزشک را بهبود بخشد.

این دستگاه با هدف تبدیل شدن به راه‌حلی عالی برای کمک به افراد مبتلا به فشار خون، اولین دستگاه سنجش فشار خون مستقل در جهان خواهد بود. با این حال، قبل از اینکه چنین اتفاقی بیفتد، ابتدا باید مجوز FDA را دریافت کند. Valencell قصد دارد آن را به قیمت ۹۹ دلار بفروشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *