اخبار

تفاهم‌نامه همکاری همراه اول و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه نوآوری، بومی‌سازی و توسعه فناوری‌های نوین

به گزارش هلدینگ ICT مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه‌ نوآوری و توسعه فناوری‌های نوین و بومی ICT تفاهم‌نامه امضا کردند.
این تفاهم‌نامه با هدف همکاری در زمینه تحقیق و توسعه و بهره‌مندی از تجربیات و ظرفیت‌های یکدیگر، صبح امروز سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ با حضور وحید شاه منصوری، رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و سیدمحمد رضوی زاده، رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از مدیران هر دو سازمان در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات منعقد شد.

بر این اساس، بخشی از همکاری های طرفین در زمینه‌های‌ تعریف و انجام پروژه مشترک، ارائه خدمات آزمایشگاهی، مدیریت پژوهش و گرنت‌های پژوهشی مرکز تحقیق و توسعه، ارائه خدمات آموزشی، رصد فناوری و برگزاری رویدادهای نوآوری مشترک خواهد بود.

در این تفاهم‌نامه مرکز تحقیق و توسعه نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور متعهد شده نیازمندی‌های فناورانه همراه اول را در راستای استفاده از ظرفیت‌های پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، معرفی کند و در مقابل پژوهشگاه نیز متعهد شده ضمن ارائه پیشنهاد انجام پروژه در راستای نیازمندی‌های همراه اول، به تبادل ظرفیت‌های علمی و نخبگانی خود و ارائه خدمات آزمایشگاهی تخصصی اقدام کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *