اخبار

سامسونگ نمایشگر Digital Cockpit را برای کابین داخلی خودروهای خودران آینده به‌نمایش گذاشت

سامسونگ با معرفی پنل جدید ‌Digital Cockpit، بازار خودروهای خودران آینده را هدف قرار داده است.

سامسونگ دیسپلی در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ برای اولین‌بار از محصولی به‌نام Digital Cockpit رونمایی کرده که خودروهای خودران را هدف قرار داده است و انتظار می‌رود در آینده شاهد گسترش استفاده از آن در صنعت خودروسازی باشیم.

Digital Cockpit نمایشگری است که برای کابین‌های دیجیتال خودروها طراحی شده است. این محصول یک صفحه‌نمایش ۳۴ اینچی را با یک پنل ۱۵٫۶ اینچی ترکیب می‌کند تا بتوان از کل مجموعه به‌عنوان نمایشگری برای سرگرمی درحالت رانندگی خودکار استفاده کرد. انحنای این پنل 700R بوده که دید مطلوبی را ارائه می‌دهد و به راننده کمک می‌کند روی جاده تمرکز داشته باشد.

OLED به‌عنوان بخش کلیدی طراحی داخلی خودروهای لوکس در کانون توجه قرار دارد زیرا رنگ‌های مشکی عمیق را به طراحی آن‌ها اضافه می‌کند. یکی از مقامات سامسونگ دیسپلی می‌گوید:

با نمایشگرهای منعطف و منحنی سامسونگ، ما می‌توانیم انواع راهکارها را برای خودروها ارائه دهیم.– سامسونگ دیسپلی
محصولات دیگر سامسونگ در CES 2023

فضای نمایشگاهی سامسونگ دیسپلی همچنین فناوری‌های سازگار با محیط‌زیست را برای آینده‌ی پایدار معرفی می‌کند. این شرکت در بخشی به‌نام OLED Grows Green، تکنولوژی‌های سازگار با محیط‌زیست و کم‌مصرف که انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش می‌دهند، معرفی کرده است. علاوه‌براین فرآیند بازیافت شیشه که مبنعی غیرقابل جایگزین در تولید پنل‌های OLED است، با جزئیات دقیق در این بخش توضیح داده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *