اخبار

تبلت Oukitel RT3 چه ویژگی‌هایی دارد؟

به گزارش هلدینگ ICT – به نظر می‌رسد که شرکت چینی Oukitel اولین تبلت هشت اینچی خود به نام Oukitel RT3 را در تاریخ ۲۱ دسامبر سال جاری عرضه خواهد کرد. این مینی‌تبلت دارای ویژگی‌هایی است که قادر است شرایط سخت را تحمل کند، بنابراین برای استفاده در فضای باز مناسب است. محصول ذکر شده برای پاسخ‌گویی به نیازهای افراد از صنایع مختلف مانند ساخت‌وساز، مهندسی، معماری، آموزش، سرگرمی، مدیریت، خدمات اضطراری و غیره تولید شده است.

تبلت‌های مقاوم دیگری نیز در بازار موجود هستند که می‌توانند در شرایط سخت دوام بیاورند، اما معمولاً بزرگ و حجیم هستند و حمل‌ونقل آن‌ها دشوار است. با این وجود، اندازه تبلت ۱۴*۱۳۶.۶*۲۰۹ میلی‌متر و وزن آن ۵۳۸.۱ گرم است، بنابراین می‌توانید آن را به راحتی با خود حمل کنید. این تبلت دارای نمایشگر هشت اینچی IPS ضد خش با ۴۰۰ نیت روشنایی است و گواهی‌های IP68، IP69K و MIL-STD-810H را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب، گردوغبار، ضربه، سقوط و لرزش مقاوم است. همچنین تا عمق ۱.۵ متری آب تا ۳۰ دقیقه نیز دوام می‌آورد.

تبلت Oukitel RT3 از تراشه مدیاتک Helio P22 هشت هسته‌ای بهره می‌برد و با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است، البته می‌توان حافظه ذخیره‌سازی داخلی آن را تا یک ترابایت نیز ارتقا داد. این محصول به سیستم‌عامل Android12 مجهز شده است و دارای دوربین دوگانه پشتی با سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی Sony IMX519 و فلاش LED است که برای ثبت عکس‌های زیبا در شرایط روشن و کم‌نور عالی است. یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر آن تعبیه شده است.

از دیگر ویژگی‌های تبلت Qukitel RT3 می‌توان به GPS، GLONASS، Galileo، BeiDou، Wi-F-، بلوتوث ۵.۳، اسپیکرهای دوگانه، اسکن بارکد و OTG اشاره کرد. تبلت ذکر شده از تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۲۲ میلادی عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *