اخبار

هواوی میت 50 پرو صدرنشین رتبه‌بندی عملکرد دوربین سلفی در DxOMark شد

به گزارش هلدینگ ICT – وب‌سایت DxOMark بیشتر به دلیل آزمایش و امتیازدهی دوربین‌ها و گوشی‌ها، با استفاده از طیف وسیعی از روش‌های علمی و مهندسی شناخته می‌شود و اغلب نمرات و بررسی‌های آن به عنوان یک راهنمای قابل اعتماد در نظر گرفته می‌شود. اکنون، این مرجع، گوشی هواوی میت 50 پرو را به عنوان بهترین گوشی از نظر دوربین سلفی معرفی کرده و امتیاز 145 را به آن داده است.

سری هواوی میت 50 که شامل دستگاه‌های هواوی میت 50، میت 50 پرو و RS می‌شود در اواخر تابستان امسال معرفی شد و اکنون DxOMark بررسی خود از دوربین سلفی نسخه پرو این سری را منتشر کرده است. میت ‌50 پرو از یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 بهره می‌برد که همراه با یک دوربین تشخیص عمق اختصاصی در بریدگی عریض بالای نمایشگر قرار گرفته است. این دوربین دارای فاصله کانونی 18 میلی متری است و می‌تواند ویدیوهای 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه یا ویدیوهای 1080p با نرخ 240 فریم بر ثانیه ضبط کند.

در رده‌بندی DxOMark برای بهترین دوربین سلفی در بین گوشی‌های موبایل، دستگاه هواوی موفق به کسب امتیاز 145 شده و همراه با آیفون 14 پرو اپل در جایگاه اول لیست قرار گرفته است.

بهترین سلفی

نقاط ضعف و قوت دوربین سلفی هواوی میت 50 پرو

DxOMark در تجزیه و تحلیل خود، دوربین جلوی میت 50 پرو را به دلیل نوردهی دقیق، محدوده دینامیکی زیاد و نمایش صحیح رنگ پوست تحسین می‌کند. دوربین سلفی این دستگاه همچنین در عکس‌های گروهی به لطف ثبت واضح تصویر افراد، عملکرد خوبی داشته است. با این حال، از جمله موارد منفی آن به کاهش جزئیات تصاویر در نور کم و مشکلاتی از جمله اشباع و کنتراست برای ویدیوهای آن اشاره شده است.

شرکت چینی در سری هواوی میت ‌50 بیش از هرچیزی به دوربین‌ها اهمیت داده است، به طوری که میت‌ 50 ‌پرو با شکست دادن تمام رقبای خود، بالاتر از پیکسل 7 پر‌و، آنر مجیک4 Ultimate و آیفون 14 پر‌و مکس، همچنین در صدر رده‌بندی DxOMark از بهترین دوربین گوشی‌ها قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *