اخبار

موتورسیکلت برقی Daymak Combat معرفی شد

به گزارش هلدینگ ICT – شرکت کانادایی Daymak از یک موتورسیکلت برقی رونمایی کرده است که می‌توان به عنوان برف‌رو نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول که Daymak Combat نام دارد با طراحی خلاقانه‌ای ارائه و با عنوان‌های دوچرخه الکتریکی یا ماشین برقی الکتریکی شناخته می‎‌شود.

زمانی که فصل بهار فرا می‌رسد و آب‌وهوا برای موتورسواری مساعد می‌شود، می‌توان چرخ‌های آن را در محل مشخص شده قرار داد. این موتورسیکلت برای رفت‌وآمد روزانه در خیابان‌های شهری در نظر گرفته نشده، بلکه یک وسیله نقلیه کاملاً اسپرت برای استفاده در محیط‌های خارج از جاده است.

Daymak Combat دارای یک موتور الکتریکی پنج کیلوواتی بوده، حداکثر قدرت آن ۱۴ کیلووات است که بسیار چشم‌گیر است و قدرت زیادی را به این وسیله می‌رساند. حداکثر سرعت این موتورسیکلت ۷۰ کیلومتر در ساعت بوده که برای حرکت در خارج از جاده عالی است.

باتری ۴.۸ کیلووات ساعتی موتورسیکلت Daymak Combat که در قاب آن قرار دارد، قادر است با یک بار شارژ تا ۸۰ کیلومتر مسافت را طی کند. Daymak اعلام کرده که این محصول با قیمت ۱۳۹۹۵ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، انتظار می‌رود زمان عرضه آن از ژوئن ۲۰۲۳ آغاز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *