اخبار

تبلیغ سه‌بعدی هیجان‌انگیز سامسونگ برای گلکسی زد فلیپ ۴ در میدان تایمز نیویورک

به گزارش هلدینگ ICT گوگل و سامسونگ پویش تبلیغاتی جدیدی را شروع کرده‌اند تا محصولات و سرویس‌های خود را بیش از پیش درمعرض توجه قرار دهند. جدیدترین پروژه‌ی این دو شرکت، بیلبوردی سه‌بعدی در میدان تایمز نیویورک است که با همکاری لوداکریس (رپر و بازیگر آمریکایی) برای گوشی گلکسی زد فلیپ ۴، دستیار صوتی گوگل و سرویس یوتیوب موزیک تبلیغ انجام می‌دهد.

بیلبوردهای سه‌بعدی آنامورفیک بسیار هیجان‌انگیزند و به‌گونه‌ای به‌نظر می‌رسند که انگار اشیاء موجود در تصویر، از آن بیرون زده‌اند. بیلبورد معروف میدان تایمز نیویورک این بار توسط گوگل و سامسونگ رزرو شده است. روزانه افراد بسیار زیادی از این ناحیه‌ی معروف منهتن عبور می‌کنند و آنچه را که گوگل و سامسونگ به نمایش گذاشته‌اند، می‌بینند.

در بیلبورد تبلیغاتی موردبحث، گلکسی زد فلیپ را در حالت فلکس (Flex Mode) می‌بینیم. زد فلیپ ۴ در حالت فلکس زاویه‌ی ۹۰ درجه به خود می‌گیرد. لوداکریس در این ویدیوی تبلیغاتی توانایی دستیار صوتی گوگل را در ثبت سلفی ازطریق گلکسی زد فلیپ ۴ به نمایش می‌گذارد. در انتها این شعار به همراه لینک به صفحه‌ی گلکسی زد فلیپ ۴ در سایت سامسونگ، روی بیلبورد نقش می‌بندد: «راهی جدید برای سلفی‌گرفتن؛ به‌همین‌سادگی.»

به نوشته ی 9to5Google، بیلبورد تبلیغاتی سامسونگ و گوگل که جلوه‌ی بصری هیجان‌انگیزی دارد در همکاری با استودیوی CEKAI و گروه موسیقی یونیورسال طراحی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *