اخبار

شیائومی MIUI 14 را معرفی کرد؛ ساده‌تر، سبک‌تر و با امکانات شخصی‌سازی بیشتر

شیائومی امروز در مراسمی ویژه از MIUI 14 و گوشی‌های سری شیائومی 13 با ویژگی‌ها و بهینه‌سازی‌های جدید رونمایی کرد. این رابط کاربری تغییراتی از نظر ظاهری داشته و ساده‌تر شده است. همچنین امکانات متنوعی به‌ویژه در زمینه نوتیفیکیشن‌ها در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

شیائومی می‌گوید MIUI در دوازدهمین سال عرضه خود به 564 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر دنیا رسیده است. حالا جدیدترین نسخه این رابط کاربری ساده‌تر و تمیزتر شده و قابلیت‌های جدیدی را برای مدیریت نوتیفیکیشن‌ها ارائه می‌کند.

شیائومی MIUI 14

MIUI 14 پوسته‌ای بسیار سبک‌تر از قبل است که حافظه کمتری اشغال می‌کند و تعداد برنامه‌های غیرقابل‌حذف آن به حداقل رسیده است. شیائومی در این بروزرسانی به‌سرعت اپلیکیشن‌هایی را که خیلی کم از آنها استفاده می‌کنید، فشرده می‌کند. در بخش نوتیفیکیشن‌ها، همه برنامه‌های جدید برای ارسال نوتیفیکیشن ابتدا باید از کاربر مجوز بگیرند.

این رابط کاربری همچنین از موتور جدیدی بهره می‌برد که زیر هسته اندروید قرار گرفته و به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های شخص ثالث اجازه می‌دهد تا برنامه‌های روان‌تر و بهتری بسازند. این سازوکار جدید باعث می‌شود مصرف انرژی اپ‌های شخص ثالث تا 22 درصد کمتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *