اخبار

تصاویر تبلیغاتی اسپیکر هوشمند شیائومی ساند پرو منتشر شد

به گزارش هلدینگ ICT – شیائومی پس از تاخیر در عرضه گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود تائید کرده که این دستگاه‌ها در روز 11 دسامبر (20 آذر ماه) معرفی خواهند شد. بعلاوه کمپانی چینی قصد دارد تا در کنار این گوشی‌ها از چند محصول جدید دیگر نیز رونمایی کند.

اکنون و در فاصله تنها چند روز مانده تا برگزاری رویداد رونمایی رسمی، شیائومی یک تیزر تبلیغاتی از اسپیکر هوشمند Xiaomi Sound Pro را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است. این تصویر ظاهر دستگاه آینده کمپانی را به معرض نمایش گذاشته است. پوستر تبلیغاتی به اشتراک گذاشته شده توسط شیائومی، طراحی اسپیکر هوشمند ساند پرو را نمایش داده است. بر اساس اعلام شیائومی این گجت، کیفیت صدایی مشابه با مدل‌های پرچم‌دار را ارائه می‌دهد.

بر این اساس اسپیکر جدید کمپانی از ظاهری استوانه‌ای شکل برخوردار خواهد بود. قسمت فوقانی محصول دارای طراحی شفاف با نور محیطی است که بر اساس پیش‌بینی‌ها این نورپردازی مطابق با ریتم موسیقی تغییر خواهد کرد. شیائومی پیش‌فروش اسپیکر هوشمند Sound Pro را قبلا آغاز کرده است. این فرآیند تا معرفی گجت مذکور در روز 11 دسامبر (20 آذر ماه) ادامه خواهد یافت. این محصول در فردای روز معرفی رسمی یعنی 21 آذر ماه برای خرید در بازار چین قابل دسترس خواهد بود.

فهرست رزرو محصول نشان می‌دهد که این اسپیکر مشکی‌رنگ دارای وزن ناخالص 3.08 کیلوگرم است. این محصول از پروتکل‌های انتقال صوتی SBC و AAC پشتیبانی نموده و دارای امپدانس 8 اهم و پورت 3.5 میلی‌متری AUX است. کمپانی چینی احتمالا با انتشار تیزرهای تبلیغاتی طی روزهای آتی، جزئیات بیش‌تری را در رابطه با اسپیکر هوشمند آینده خود منتشر خواهد کرد. در غیر این‌صورت نیز کاربران لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانند. این گجت در کنار گوشی‌های سری شیائومی 13، کامپیوتر دسکتاپی شیائومی Mini Host و روتر شیائومی 10G طی رویداد روز 20 آذر ماه در بازار چین معرفی خواهد شد.

تصاویر تبلیغاتی اسپیکر هوشمند شیائومی ساند پرو منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *