اخبار

معرفی ساعت هوشمند جدید موتورولا

به گزارش هلدینگ ICT – موتورولا موتو واچ 70 در دست ساخت است و به نظر می رسد این دستگاه پوشیدنی به زودی عرضه خواهد شد. Watch 70 دارای 23 حالت ورزشی است و تا 14 روز عمر باتری دارد. دارای صفحه نمایش رنگی 1.69 اینچی با وضوح 240 در 280 پیکسل است.

Best Buy Canada دیروز موتو واچ 70 موتورولا را که هنوز معرفی نشده است فهرست کرده است؛ این ساعت هوشمند برای خرید در دسترس نیست اما قیمت آن 99.99 دلار کانادا (حدود 75 دلار) است. این مدل دارای شماره مدل MOSWZ70-PB است و در یک گزینه مشکی تک رنگ عرضه می شود.

این لیست نشان می دهد که موتو واچ 70 دارای صفحه نمایش رنگی 1.69 اینچی با وضوح 240×280 پیکسل است. هنوز تایید نشده است که ساعت از پنل LCD یا AMOLED استفاده می کند. بدنه این پوشیدنی از آلیاژ روی ساخته شده است در حالی که بند ساعت از سیلیکون ساخته شده است.

این ساعت هوشمند با استفاده از شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، نمایشگر ضربان قلب و سنسور SpO2، ردیابی سلامتی را انجام می‌دهد. این گوشی از 23 حالت ورزشی پشتیبانی می کند و از بلوتوث 5.0 برای اتصال استفاده می کند. عمر باتری این پوشیدنی 14 ساعت در استفاده مداوم است و از طریق پایه شارژ مغناطیسی اختصاصی شارژ می شود. این ساعت همچنین دارای استاندارد IP-67 است که آن را برای شنا و دوش گرفتن ایده آل می کند.

موتورولا موتو واچ 70 دارای یک دکمه فیزیکی است و موتورولا هنوز به طور رسمی این ساعت هوشمند را معرفی نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *