اخبار

لو رفتن صفحه نمایش گوشی ریلمی10 پرو پلاس

به گزارش هلدینگ ICT – انتظار می رود ریلمی10 پرو پلاس دارای صفحه نمایش خمیده باشد.

ویژگی های کلیدی صفحه نمایش ریلمی10 پرو پلاس به طور رسمی توسط این شرکت پیش از عرضه آن در 17 نوامبر در چین فاش شده است. پوستر ریلمی نشان می‌دهد که نمایشگر جلوی گوشی هوشمند دارای یک سوراخ در مرکز است. علاوه بر این، انتظار می‌رود ریلمی10 پرو پلاس دارای صفحه نمایش خمیده با انحنای 61 درجه باشد.

پیش از عرضه‌ی آتی سری 10 ریلمی، این شرکت برخی از ویژگی‌های کلیدی نمایشگر نسخه 10 پرو پلاس را در خط تولید فاش کرده است. انتظار می‌رود این گوشی با طراحی حفره‌دار در قسمت جلویی عرضه شود.

طبق گزارش اخیر، انتظار می‌رود ریلمی10 پرو پلاس با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی فول اچ‌دی پلاس خمیده AMOLED عرضه شود. این گوشی هوشمند می‌تواند از پردازنده MediaTek Dimensity 1080 SoC پشتیبانی کند. ریلمی10 پرو پلاس می‌تواند دارای تنظیمات دوربین پشتی سه‌گانه، از جمله سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز 8 مگاپیکسلی و سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی باشد. این گوشی احتمالاً دارای دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی نیز خواهد بود. این گوشی هوشمند می تواند یک باتری 4890 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی داشته باشد.

Realme 10 4G همچنین با صفحه نمایش سوپر AMOLED فول اچ دی پلاس با نرخ نوسازی 90 هرتز عرضه می شود و از تراشه هلیو G99 مدیاتک پشتیبانی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *