اخبار

انتصابات جدید در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش هلدینگ ICT – سامسونگ بالاخره قابلیت ضربه به پشت برای دریافت فرمان را به گوشی های گلکسی اضافه کرد. قابلیت جدید با نام Good Lock علاوه بر شخصی سازی منو تغییرات، به کاربران کمک میکند تا میانبرهای دکمه پاور را نیز به دلخواه تنظیم کنند.

اپل و گوگل پیش از این از قابلیت Back Tap رونمایی کرده بودند. این قابلیت به کاربر کمک می کند تا تنها از طریق ضربه به پشت دستگاه دستورها را اجرا کند. به عنوان مثال کاربر میتواند سریعا اسکرین شات بگیرد و یا برای باز کردن برنامه مورد نظر ضربه بزند.

اکنون سامسونگ این قابلیت را از طریق ماژول RegiSter Good Lock به گوشی های گلکسی اضافه کرده است. از طریق این ماژول می توان تنها با دو یا سه ضربه به پشت گوشی، از این قابلیت استفاده کرد. این ویژگی برای گرفتن اسکرین شات، باز کردن برنامه ها، مشاهده اعلان و استفاده از گوگل اسیستنت قابل استفاده است.

البته این قابلیت محدودیت های نیز دارد. به گفته سامسونگ در حالت هوایی مانند باتریذزیر ۱۵ درصد، صفحه قفل شده و در حالت Sleep Mode این قابلیت کار نمیکند.

این ماژول جدید تنها این ویژگی را ارائه نمی کند. بلکه اجازه می دهد تا کاربر بتواند منو تنظیمات را بطور دلخواه بچیند. همچنین با فشار دکمه پاور نیز می توان سفارشی سازی انجام داد. دارندگان گوشی گلکسی زد فولد ۴ با استفاده از این ماژول می توانند با فشار دادن روی صفحه نمایش میان بر حرکتی را فعال کنند. برای دسترسی به این ماژول می توان از فروشگاه گلکسی دانلود کرد. البته تنها دارندگان دستگاههای One UI 5 می توانند از آن استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *